Випуск пакету оновлень (версія 3.6.127)

Нові можливості:

  • В обліку матеріалів:

    • Ведення обліку матеріалів по методиці середньозважених цін з розрахунком у кінці місяця. Режим “середніх цін” вмикається в налаштуваннях. Розрахунок “середньої ціни” відбувається за формулою: Вх.залишок (вартість) + Надходження за місяць (вартість) / Вх.залишок (кількість) + Надходження за місяць (кількість). Можливе ручне редагування розрахованих цін. Допускається виконання переміщень та списань протягом місяця поки ціни ще не розраховані, після розрахунку цін виконується їх автоматичне перепроведення по “середнім цінам” (в т.ч. диференційованого обліку) та формування залишку на наступний місяць.;
  • В нарахуванні зарплати:

    • Можливість нараховувати відпустку у місяці наступному за місяцем в якому відпуска почалася. До цього, виплати відпускних нараховувались у місяці початку відпустки. Відтепер місяць нарахування відпускних зазначається окремо. В зв’язку з цим змінено формування Об’єдананого звіту та інших зарплатних звітів;

Удосконалення та виправлення:

  • Облік матеріалів:

    • Виправлено помилку, що виникала при видалені усіх позицій в документі “Переміщення між робітниками”;
    • Виправлено помилку, що виникала при відкладеному проведенні документа “Витрати з дільниці”, коли бухгалтерські проводки по документу створюються не одразу при додавані документа, а потім;
    • В функції “Контроль закупівель”, при перегляді закуплених ТМЦ та їх вартості реалізовано облік сум з урахуванням ПДВ для контролю граничної суми закупівель. До цього ПДВ не відображався;
  • Облік робіт виконаних підрядним способом (акти виконаних робіт):

    • Реалізовано коректне відображення відміток про розподіл на акт рентабельності та адмінвитрат;
    • Виправлено функціонал зв’язку актів диф.обліку з загальним реєстром актів;
  • Нарахування плати за послуги:

    • Реалізована можливість розподілювати втрати по електроенергії на особові рахунки, які передали покази;
    • У звіті “Відомість по видам послуг” фактичного обліку додано можливість виводити оплату з модуля нарахувань, раніше оплата виводилась з блоку ручного вводу;
    • В групі звітів по оплаті додано можливість їх формування по обраним компаніям та/або розрахунковим рахункам (IBAN);
    • В групі звітів “Оборотні відомості” додано фільтр по компанії та IBAN;
    • Додано фільтр по компанії та IBAN в звіт “Звіт для звірки нарахувать по ОР”;
    • У формі “Боржники” реалізовано “спрощений” варіант визначення кількості місяців заборгованості (опціонально), шляхом ділення суми боргу на суму останнього нарахування. При цьому, основний алгоритм визначення кількості місяців боргу також залишається (шляхом віднімання від суми боргу суми нарахувань кожного окремого місяця);
    • Реалізовано можливість вивантаження даних по цінам (тарифам) для орендарів для міських розрахункових центрів;
    • В довіднику тарифів, в колонку “Надається мешканцям першого поверху” виводиться позначка, яка показує чи нараховуються ці послуги особовим рахункам квартири яких знаходяться на першому поверсі. Раніше там відображалась позначка з загального довідника послуг та показувала загальні установки.
    • В довіднику тарифів додано можливість “вмикати” та “вимикати” можливість нарахування тієї чи іншої послуги першим поверхам будинку;
    • Додано нові шаблони для рахунків та актів наданих послуг, що формуються для юридичних осіб по нарахуванням;
    • Додано контроль для уникнення дублікатів при одночасному розрахунку місячних підсумків по нарахуванням декількома користувачами;
    • Виправлено роботу функції “Розподілити усі нерозподілені оплати”. Тепер розподіляються усі послуги згідно з діючим алгоритмом розподілу;
    • Відкореговано перелік квартир при додаванні особового рахунку;
    • Змінено формулу розрахунку послуги “Компенсація за електроенергію МЗК” щоб враховувалися паркомісця, що мають освітлення;
  • Облік співвласників:

    • Змінено роботу фільтра по співвласникам “без реєстрації”. Тепер усі співвласники відображаються одразу у формі роботи з абонентами. Опція “Без реєстрації” – показує тільки тих співвласників, які володють квартирами / приміщеннями в будинку, але мешкають в іншому місці;
    • Виправлено роботу опції “Не прописаний відповідальний наймач” у вікні редагування особового рахунку;
  • Облік матеріалів:

    • Впроваджено використання довідника одиниць виміру;
  • Кадровий облік:

    • Можливість вибору декількох категорій для одного типу посвідчень (водія, машиніста, тракториста тощо);
    • Виправлено помилку при друкуванні наказу на відпустку з головного вікна обліку кадрів;
    • Додано можливість (опціонально) формувати штатний розклад не тільки по фактичній кількості працівників, а ще й по нормативній (використовуються значення колів “Нормативна чисельність” з довідника посад);
  • Табель та зарплата:

    • Виправлено формування табелю для працівників з 6-денним робочим графіком;
    • Виправлено роботу функції переносу робочих днів у зв’язку з державними святами для випадків перенесення більше 2 днів підряд;
  • Загальна бухгалтерія:

    • В Банківських операціях (в т.ч. при імпорті платежів з банківської виписки) додано обробку спецсимволів (апострофи та інші), які порушують цілісність рядка даних;
    • Імпорт платежів з банківських виписок, реалізовано обробку налаштувань бухгалтерських рахунків в наступному порядку:
      1. Використовуються бухгалтерські рахунки прив’язані до IBAN управителя або контрагента. Якщо там нічого не зазначено – тоді п.2
      2. Рахунки з налаштувань клієнт-банку. Якщо там нічого не зазначено – п.3
      3. З загальних налаштувань модуля імпорту з клієнт-банку, якщо і там нічого немає – п.4
      4. З загальних налаштувань модуля Каса-банк.
    • Реалізовано можливість “закриття” періоду в Банківських операціях за кожен день. Раніше виконувалось раз на місяць;
Footer_gsoft

ЖИТЛОСОФТ – програма для управителя, призначена для ведення побудинкового обліку доходів і витрат, визначення ціни на послугу з управління багатоквартирним будинком, нарахування квартплати та інш. Включає в себе особистий кабінет мешканця. Підходить для керуючих та управляючих компаній, інших установ та організацій, що здійснюють управління житловими будинками

Контакти

  • 03124 Україна, м. Київ
  • вул. Василенка Миколи, 12, прим. 59
  • (067) 569-85-15
  • sales@gsoft.net.ua
  • Адреса:
  • 03124, м.Київ
  • вул.Василенка Миколи, 12
  • Телефон:
  • (067) 569-85-15
  • (056) 401-10-62
  • E-mail:
  • info@softproject.com.ua