Загальне

Білінг від ЖИТЛОСОФТ – це комплексна послуга управління даними Клієнта від нашої команди, яка забезпечує виконання нарахувань, обробку оплат, облік абонентів і т.д. Послуга складається з набору спеціалізованих задач, які виконуються спеціалістами ЖИТЛОСОФТ в інтересах Клієнта, та забезпечує виконання головної задачі – власне, білінгу. При цьому, поняття та зміст “білінгу” визначається за домовленістю та бажанням Клієнта. 

Таким чином, послуга білінгу, в залежності від набору задач, може варіюватися від просто допомоги та “асистування” бухгалтеру чи іншій особі, яка займаєтсья нарахуваннями та іншими пов’язаними задачами, і до повної передачі усіх функцій білінгу команді ЖИТЛОСОФТ. При цьому, в усіх варіантах співпраці, у Клієнта залишається контроль за всіма процесами, доступ до первинної інформації, звітів, даних про абонентів, заборгованості та усіх інших даних.

Особливості

Особливістю білінгу від ЖИТЛОСОФТ є те, що уся інформація, вся база даних, залишається у Клієнта. І в будь-якій ситуації Клієнт не втрачає ані доступу до даних, ані можливості їх використовувати. Співпраця з ЖИТЛОСОФТ будується таким чином, що таке просто виключено, і в будь-який момент Клієнт може відмовитись від послуг ЖИТЛОСОФТ і почати робити це самостійно.

Скільки це коштує?

Вартість послуги залежить від кількості особових рахунків по яким ведеться облік та складу задач, які доручаються ЖИТЛОСОФТ і визначається індивідуально. 

З переліку усіх задач, що можуть бути доручені команді ЖИТЛОСОФТ у складі послуги білінгу формується набір задач, що доручається команді ЖИТЛОСОФТ, і по цьому набору задач визначається ціна.

Як це працює?

Відповідно до домовленостей, взаємодія між командою ЖИТЛОСОФТ, Клієнтом та третіми сторонами можуть бути побудовані різні канали комунікації. Наприклад, команді ЖИТЛОСОФТ може бути наданий тимчасовий, протягом дії договору, доступ (на перегляд звісно) до інтернет-банкінгу Клієнта для отримання виписок та опрацювання оплат або банківські реєстри можуть направлятися від банківських установ безпосередньо в ЖИТЛОСОФТ. В цьому випадку, команда ЖИТЛОСОФТ буде діяти від імені та в інтересах Клієнта Таким чином, буде досягнуто максимальної автономності в задачі обробки платежів і Клієнт перекладе всі функції на ЖИТЛОСОФТ. Чи навпаки, за бажанням Клієнта, ЖИТЛОСОФТ не матиме доступу до банківських рахунків Клієнта, і такий обмін відбуватиметься шляхом передачі працівниками Клієнта в ЖИТЛОСОФТ інформації про отримані платежі для їх рознесення по особовим рахункам. 

Аналогічно, і в інших питаннях різні задачі можуть бути повністю або частково доручені команді ЖИТЛОСОФТ.

Усі звітні форми та інформації надається Клієнту у вигляді електронних файлів готових для друку з використанням доступних каналів зв’язку (електронна пошта, файлообмінники тощо) або через Кабінет менеджера ЖИТЛОСОФТ.

Крім всього, на комп’ютерах Клієнта встановлюються спеціалізовані програмні модулі програмного комплексу “ЖИТЛОСОФТ-управитель”, які забезпечують доступ до даних та можливості по їх використанню. Ці програмні модулі містять функціонал по формуванню різних видів звітних форм по нарахуванням, оплатам, пільгам тощо. В тому числі і формування квитанцій (рахунків, актів, податкових). Таким чином, Клієнту забезпечується доступ до звітів та іншої інформації. База даних по абонентам та взаєморозрахунках також зберігається на комп’ютері Клієнта. Можлива установка спеціалізованих модулів для обробки готівкових оплат в касі Клієнта, з підключенням РРО та POS-терміналів.

У разі припинення співпраці з нами, програмні модулі залишаються в розпорядженні Клієнта і працюють в режимі перегляду. База даних, відповідно, також залишається в розпорядженні Клієнта.

Таким чином, накопичена інформація завжди буде доступною.

Склад послуги

Послуга білінгу може містити наступні задачі:

  • ведення бази даних особових рахунків, включно з переліком послуг, що їм надаються;
  • ведення довідника цін та тарифів;
  • ведення обліку приладів обліку та обробка показів по ним;
  • перевірка коректності даних перед виконанням нарахувань;
  • виконання щомісячних нарахувань у відповідності з Законом України “Про житлово-комунальні послуги”, Законом України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, Законом України “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”, Постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019р. №830 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1182 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання гарячої води та типових договорів про надання послуги з постачання гарячої води», Постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.2019р. №690 “Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення”, Постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2023р. №835 “Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами”, Наказом Мінрегіону від 22.11.2018р.  № 315 “Про затвердження Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг” та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються нарахування житлово-комунальних послуг; 
  • надання Клієнту консультацій та пояснень щодо виконаних нарахувань;
  • формування реєстрів для банків та інших місць приймання платежів, взаємодія з банківськими установами;
  • обробка безготівкових оплат, взаємодія з банківськими установами та місцями приймання платежів; 
  • рознесення готівкових оплат, якщо Клієнт приймає платежі через власну касу;
  • розрахунок підсумків та закриття періоду;
  • формування реєстру боржників, надання Клієнту вичерпної інформації про структуру заборгованості;
  • формування та надання Клієнту звітних форм щодо нарахувань та стану взаєморозрахунків з різними фільтрами та вибірками, інформації про відсоток оплат за звітний період тощо;
  • надання Клієнту оперативної інформації про стан взаєморозрахунків;
  • формування та надання Клієнту звітних форм щодо різних категорій абонентів (населення, юр. особи тощо), в т.ч. по отримувачам субсидій;
  • підготовка та надання Клієнту іншої звітності та інформації за запитом;
  • формування квитанцій на оплату (актів, рахунків, податкових);
  • розсилання квитанцій (актів, рахунків, податкових) на електронні скриньки абонентів та через СМС;
  • СМС-інформування абонентів про заборгованість;
  • надання доступу абонентів до їхніх електронних Особистих кабінетів з відповідними можливостями (див. нижче);
  • надання доступу працівникам Клієнта до Кабінету менеджера управителя з відповідними можливостями;
  • формування реєстру податкових накладних у вигляді електронного файлу для відправки його в податкову службу;
  • формування актів звіряння по зверненням абонентів щодо взаєморозрахунків;
  • надання консультацій абонентам щодо заборгованості та складу нарахованих сум;
  • формування довідок (про заборгованість, на субсидію, про розмір нарахувань тощо) по запитам абонентів.
  • друк квитанцій (рахунків, актів, податкових);
  • доставка квитанцій (рахунків, актів, податкових) абонентам.

Можливості Особистих кабінетів співвласників ЖИТЛОСОФТ

В рамках послуги білінгу кожному абоненту Клієнта надається доступ до його Особистого кабінету. Кабінет надає такі можливості:

  • відображення нарахованих сум по послугам;
  • відображення заборгованості по послугам;
  • відображення деталізації нараувань;
  • відображення історії оплат;
  • відображення інформації про абонента;
  • можливість самостійно сформувати акт звіряння та скачати його;
  • оплата карткою онлайн;
  • передача показів лічильників;
  • інші функції пов’язані з білінгом.

Кабінет менеджера управителя

Крім Кабінетів співвласників при співпраці з  ЖИТЛОСОФТ є доступним і Кабінет менеджера управителя. Це спеціальний аккаунт для працівників Клієнта, в якому доступні:

  • публікація новин та оголошень;
  • контроль нарахованих сум та оплат;
  • завантаження документів та звітів;
  • інше.
Footer_gsoft

ЖИТЛОСОФТ – програма для управителя, призначена для ведення побудинкового обліку доходів і витрат, визначення ціни на послугу з управління багатоквартирним будинком, нарахування квартплати та інш. Включає в себе особистий кабінет мешканця. Підходить для керуючих та управляючих компаній, інших установ та організацій, що здійснюють управління житловими будинками

Контакти

  • 03124 Україна, м. Київ
  • вул. Василенка Миколи, 12, прим. 59
  • (067) 569-85-15
  • sales@gsoft.net.ua
  • Адреса:
  • 03124, м.Київ
  • вул.Василенка Миколи, 12
  • Телефон:
  • (067) 569-85-15
  • (056) 401-10-62
  • E-mail:
  • info@softproject.com.ua